PAVLAS TRUST s.r.o.
Staříčská 250
Frýdek Místek – Chlebovice

Tel: +420 558 654 155
Fax:+420 558 654 135
info@autopavlas.cz

Prodej vozidel
Mob.: + 420 721 210 000
salon@autopavlas.cz

Servis
Mob.: +420 604 275 120
 petr@autopavlas.cz

Prodej ND
Mob.: +420 275 120
 dily@autopavlas.cz

 

Výhody

  • zvýšení výkonu až o 10 % díky plnějšímu profilu sací vačky
  • zvýšení točivého momentu v nízkých otáčkách až o 15 % pomocí dřívějšího zavírání sacích ventilů, jež zvyšuje množství vzduchu, zachyceného ve válci
  • eliminace čerpacích ztrát na výměnu náplně válce přináší snížení spotřeby a emisí až o 10 % oproti atmosférickým i přeplňovaným motorům stejného objemu s klasickým uspořádáním sacích ventilů
  • přeplňované maloobjemové motory s technologií MultiAir mohou oproti stejně výkonným atmosférickým motorům uspořit až 25 % pohonných hmot
  • výsledkem optimálních strategií řízení ventilů během zahřívání motoru a vnitřní recirkulace výfukových plynů (pomocí přiotevření sacího ventilu během výfukového zdvihu) je snížení emisí až o 40 % pro HC / CO a až o 60 % u NOx
  • konstantní tlak vzduchu v sacím potrubí, atmosférický pro klasické motory a zvýšený pro přeplňované motory spolu s extrémně rychlým řízením proudění vzduchu pro každý válec a při každém zdvihu, to jsou atributy, díky kterým je reakce motoru skvělá a dynamická

MultiAir, původně vyvinutý pro zážehové motory spalující benzín, zemní plyn a vodík, má velký potenciál pro snížení emisí i ve vznětových motorech. Skutečného snížení emisí NOx až o 60 % může být dosaženo pomocí EGR (Exhaust Gas Recirculation – recirkulace výfukových plynů) realizované díky přiotevření sacího ventilu při výfukovém zdvihu. Optimalizovaným řízením ventilů během studených startů a zahřívání motoru lze snížit emise uhlovodíků a oxidů uhlíku až o 40 %.